Uw nieuwe zaak is gestart. Grootse plannen, veel werk. De eerste klanten. Grote drukte, een beetje chaos. Vermijdt grote uitgaven met een beperkt budget. De juiste moment om ons te contacteren.
Geen lange wachttijden. Geen half werk.
U kan zich zorgeloos focussen op de hoofdtaken van uw bedrijf.
- Geen dure opstartkosten, een lage maandelijkse huur
- Geen half maar een compleet pakket (aanvraag, opvolging, onderhoud)
- Aanmaken van uw persoonlijke mailadressen
- Gerichte mailings naar uw klanten
- U moet zelf geen aanpassingen doen
- Snelle oplevering
- Geen nutteloos klantenverlies door Integratie met zoekrobots (google, bing)
- Integratie met sociale media (uw berichten direct op facebook, linkedin, twitter & google+)
- Een persoonlijk contactformulier
- Aangepast voor smartphones en tablets
- Plaatsen van foto’s en video’s
- Klanten plannen zelf online hun afspraak ism uw agenda
- Loop geen klanten mis door meertalige pagina’s
- Ondersteuning in het Nederlands